Excellente service blijkt dé onderscheidende factor voor commercieel succes!

Wil je hét verschil maken dan zul je naast excellente inhoudelijke dienstverlening OOK excellente klant service moeten leveren zo tonen verschillende onderzoeken aan.

“Het is ondertussen geen geheim meer; werken aan goede sociale, commerciële en ‘klant gerichte’ skills leveren winst op!”

Onderaan dit artil de links naar een drietal onderzoeken en een korte beschrijving van de inhoud.

JE EIGEN ORGANISATIE MET SUCCES MEER KLANTGERICHT MAKEN?

Wil je binnen 9 maanden een organisatie die meer gericht is op de klant, meer klankbewustzijn meer commerciële durf, zelfvertrouwen en ‘eagerness’ heeft? Daarvoor hebben we in het laatste decennium gewerkt aan het finetunen en doorontwikkelen van een bewezen succesvol programma. Als je dat programma aanpast op je eigen specifieke organisatie zullen de professionals en je organisatie een mooie en duurzame stap naar meer commerciële resultaten en focus gemaakt hebben.

Salesmoves helpt je graat met een commercieel trainingsprogramma dat op maat wordt gemaakt om dat te realiseren. Praktisch, inspirerend en duurzaam.

  1. We kennen de advocatuur/notariaat/fiscaliteit/accounting business goed en hebben daarin veel ervaring.
  2. We verstaan het commerciële trainings en coaching-vak als de beste.
  3. We besteden veel tijd aan het leren kennen van jullie specifieke klantvragen en wensen.
  4. We zorgen dat er een plezierige en excellente trainings/coaching ervaring plaatsvindt.
  5. We zorgen voor voelbaar en meetbaar resultaat dat kan bestaan uit onder andere:
    • meer klantgerichtheid
    • meer commerciële activiteit, zelfvertrouwen, durf en plezier bij professionals en partners
    • meer omzet
    • meer winst (minder weggeven/kosten reductie etc.)
    • heldere commerciële strategie (groeimarkten en kansen in beeld)
    • meer ondernemerschap (creativiteit, langer volhouden, beter klant management)

We nodigen je graag uit met ons in gesprek te gaan zodat we samen kunnen vaststellen wat we voor jullie kunnen betekenen en of het ook voor uw advocaten of accountants kantoor kan werken. Bel. 020 330 51 05  of stuur ons een bericht via linkedIn of mail info@salesmoves.nl

ACHTERGROND ARTIKELEN (MET LINK NAAR HET ONDERZOEK)

Harvard Business Review “the truth about customer experience” 

Dit artikel beschrijft het complex van verschillende klantcontact momenten, of nog beter. De ‘customer journey’. Met andere woorden, wat zijn de behoeften en wensen van bedrijven in de loop van hun bestaan en welke dienstverlening past daarbij. Eerlijk zijn over de veranderende klantvraag, vaak betekent dat eerlijk durven zijn dat de klant minder positief is over de dienstverlening die je biedt dan je zou willen is een goede stap op weg naar verbetering van je dienstverlening aldus dit artikel in de Harvard Business Review.

McKenzie “The Moment of truth in customer service” 

De meest opvallend constatering uit dit onderzoek is het feit dat het leveren van geweldige dienstverlening enerzijds tot optimale klantervaring kan leiden. Echter, als deze geweldige inhoudelijke oplossing niet past bij de klantvraag dan sla je de plank ongelooflijk mis en slaat de potentiële kans op excellentie over naar grote ontevredenheid en ongenoegen bij de klant. Aansluiten bij de klant is dus cruciaal!

McKenzie CEO guide to customer experience

Uitleg over de verschillende stappen in customer experience, meer achtergronden en uitleg.

50 important business stats for Business leaders

Geweldige lijstjes met feiten. Zoals: 91% van niet tevreden klanten zijn weg zonder te klagen door naar een andere aanbieder te vertrekken.

 

Salesmoves levert sinds 2006 inspirerende commerciële trainingsprogramma’s met plezier en met succes. Dat bewijst onze vast schare loyale klanten in advocatuur en accountancy.

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *