U vindt hier een beschrijving van de meest gevraagde trainingen en een beschrijving ervan en hoe het de persoonlijke en kantoor sales effectiviteit kan vergroten.
Een trainer en een trainingsacteur zorgen voor een gemoedelijke en inspirerende sfeer. Middels een interactieve en veelbeproefde training worden ‘uitdagende situaties’ geoefend en nieuw gedrag getraind. We doen dat bewust in heel kleine groepjes (6-8 deelnemers) zodat het effect groot is en er voldoende ruimte is om te oefenen.
Vaardigheden: het acquisitie gesprek, effectief netwerken, telefonische opvolging, commercieel doorpakken, inzicht in sterktes en voorkeuren.
Tijdsduur: een dag (twee dagdelen)
Aantal: max. 6-8 personen
Leer jezelf en je eigen organisatie helder te presenteren. In een pitch van 3 minuten. Kennis van theorie en aanpak van succesvolle pitches.
Vaardigheden: communicatie presentatie vaardigheden, inzicht in eigen sterktes en voorkeuren, non verbale presentatie.
Tijdsduur: 1 dagdeel
Aantal: max. 12 personen
Wat doe je als een klant de prijs te hoog vindt? Wat doe je als je meerwerk hebt uitgevoerd maar dat niet volgens afspraak is? Geef jij het snel weg om je klant tevreden te houden of durf je een goed gesprek aan te gaan? Leer tijdens deze training positief resultaat te behalen uit lastige en weerstand situatie.
Vaardigheden: onderhandelen, omgaan met weerstand, omdenken, omgaan met klachten.
Tijdsuur: 1 dag (2 dagdelen)
Aantal: max. 6-8 personen
Vaardigheden: lef, zelfvertrouwen en onderhandel vaardigheden, omgaan met weerstand, positief en omdenken.
Tijdsduur: 1 dag (2 dagdelen)
Aantal: max. 6-8 personen
Onderhandelen doe je samen en het is een spel. Het effect van de training tot dusver:
Tijdsduur: 1 dag (2 dagdelen)
Aantal: max. 6-8 personen
Tijdsduur: 1 dagdeel met 2-3 herhaling dagdelen.
Aantal: max. 3-4 personen
Leer de bestaande relatie met je klant te versterken. Leer theoretische wetmatigheden en leer in de huid van je klant kruipen. Leer business denken en werken om beter aan te kunnen sluiten bij de belevingswereld van je klant. Leer het A-A-A model toepassen.
Vaardigheden: leer doorvragen, klantgericht denken en handelen, relatie management theorie en toepassing.
Tijdsduur: 1 dag (2 dagdelen)
Aantal max. 6-8 personen
Gesprekstechniek is een standaard onderdeel van al onze trainingen.
Non verbale gesprekstechniek is een standaard onderdeel van al onze trainingen.
Klantgericht leren denken en handelen is een standaard onderdeel van al onze trainingen.
Echte klantsituatie en voorbereidende interviews vormen een standaard onderdeel voorafgaande aan onze trainingen.
KLIK HIER VOOR DE PAGINA MET ONS VOLLEDIGE TRAINING, COACHING EN STRATEGIE AANBOD
Durf naar uw klant nee te verkopen. Eerlijkheid duurt het langst.
Download het boekje “De beste 40 salestips van de straat”